
Fredagar kl 19.00 – 24.00 (udda veckor)
För dig som är 13 år och uppåt
Tonår är fredagskvällar fyllda av roliga aktiviteter, härlig gemenskap, gofika, samtal, andakter och härlig lovsång.
Tonår är precis som det låter, för tonåringar. Från vårterminen i sexan tills dess att du fyllt 20 är du varmt välkommen att hänga med oss på fredagskvällar!
Tonår erbjuder möjligheter att åka på läger, både på helger, sommar- och påsklovet!
För mer information kontakta Daniel Carlsson


Om vi hittar tillräckligt med bilar så kör vi bilkurragömma och gömmer dem igen imorgon!
Vi syns i kyrkan!
På söndag är det sista anmälningsdag för årets tonårsläger på Öland!
Leta reda på mejlet som Daniel skickade ut och klicka på länken som tar dig till anmälan.
Inte fått mejlet? Hör av dig till en ledare så ser vi till att du får det!
Nu köööör vi!
På fredag är det tonår och det gäller att ha siktet inställt!
Vi syns i kyrkan kl. 19.00
På fredag hänger vi med gänget på Push i Pingstkyrkan! (Kanikegatan 8)
Vi möts där vid 19.30!
På fredag är det lek och lego!
Tweenies (för dig som går på mellanstadiet) kör lekkväll från 17.30.
Tonår (för dig som går åk 6 och uppåt) kör Lego!
Vi syns i kyrkan!
Du har väl inte missat ARISE!
Anmälan för vårt nya påskläger är nu öppen 🎉
För dig som hör till Andreaskyrkans tonårsgrupp har det kommit en anmälningslänk på mejl.
Hör du till en annan tonårsgrupp? Kolla med din ledare.
En ny tonårstermin är igång med fart och fläng i pulkabacken och varm choklad i kyrkan.